« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

a) Wniosek formalny o dokonanie zmiany w porządku obrad, poprzez wprowadzenie do porządku obrad punktu dotyczącego – Rozpatrzenie i głosowanie projektu uchwały w sprawie przekazania petycji.

b) Wniosek formalny o dokonanie zmiany w porządku obrad, poprzez zdjęcie z porządku obrad punktu dotyczącego – Rozpatrzenie i głosowanie projektu uchwały w sprawie regulaminu korzystania z placów zabaw i innych obiektów użyteczności publicznej służących rekreacji, sportom i wypoczynkowi znajdującym się na terenie Miasta i Gminy Morawica.

3. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Morawica o wykonaniu uchwał podjętych na sesji Rady Miejskiej w Morawicy w dniu 09 czerwca 2025 r.

4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Morawica za okres między sesjami.

5. Rozpatrzenie raportu o stanie Miasta i Gminy Morawica za 2024 rok:

a) prezentacja raportu;

b) debata nad raportem;

8. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Morawica za 2024 r.

9. Zapoznanie z informacją o stanie mienia Gminy Morawica.

10. Zapoznanie ze stanowiskiem Komisji rewizyjnej.

11. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji rewizyjnej Rady Miejskiej w Morawicy w sprawie absolutorium.

20. Rozpatrzenie i głosowanie projektu uchwały w sprawie regulaminu korzystania z placów zabaw i innych obiektów użyteczności publicznej służących rekreacji, sportom i wypoczynkowi znajdującym się na terenie Miasta i Gminy Morawica.

28. Raport z realizacji zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani na lata 2022-2025.

29. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej