« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

a) Wniosek formalny o dokonanie zmiany w porządku obrad, poprzez zdjęcie z porządku obrad punktu 16 dotyczącego - Rozpatrzenia i głosowania projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Krapkowice.

3. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Morawica o wykonaniu uchwał podjętych na poprzedniej sesji Rady Miejskiej w Morawicy.

4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Morawica za okres między sesjami.

5. Rozpatrzenie raportu o stanie Miasta i Gminy Morawica za 2023 rok:

a) prezentacja raportu;

b) debata nad raportem;

8. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Morawica za 2023 r.

9. Zapoznanie z informacją o stanie mienia Gminy Morawica.

10. Zapoznanie ze stanowiskiem Komisji rewizyjnej.

11. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji rewizyjnej Rady Miejskiej w Morawicy w sprawie absolutorium.

16. Rozpatrzenie i głosowanie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Krapkowice.

19. Rozpatrzenie i głosowanie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały NR LXXIII/677/23 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 29 grudnia 2023 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, trybu pobierania opłat, przyznawania usług sąsiedzkich, ich wymiaru, zakresu i sposobu rozliczania wykonywania takich usług oraz rozszerzonego katalogu osób, dla których wsparcie w postaci usług sąsiedzkich będzie miało charakter uzupełniający.

22. Rozpatrzenie i głosowanie projektu uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych oraz opróżniania osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych.

23. Raport z realizacji zadań gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomani na lata 2022-2025.

24. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej